Cum să restabiliți aprecierile și comentariile pe instagram după deblocare


Cum le pot recupera? Potrivit Instagram, atunci când blochezi un follower, like-urile și comentariile acestuia dispar din postările tale. Like-urile și comentariile nu revin atunci când deblochezi persoana respectivă. Persoana pe care o deblochezi va trebui să revină și să aprecieze din nou postările tale.

Cum pot restabili aprecierile și comentariile pe Instagram după deblocarea pe cineva?

Da, după ce blochezi pe cineva, aprecierile și comentariile acestuia vor fi eliminate din fotografiile și videoclipurile tale. Deblocarea unei persoane nu va restabili aprecierile și comentariile anterioare. A fost de ajutor?

Cum anulați deblocarea pe Instagram?

Atingeți în dreapta sus, apoi atingeți Setări. Atinge Confidențialitate, apoi atinge Conturi blocate. Pentru a debloca pe cineva din lista de conturi blocate, atingeți Deblocați în dreapta numelui acestuia. Atingeți Deblocați din nou pentru a confirma.

Când blochez pe cineva pe Instagram, like-urile mele dispar?

Când blocați pe cineva din aplicația Instagram, veți avea opțiunea de a-i bloca contul sau de a-i bloca contul și conturile noi pe care le-ar putea crea. Oamenii nu sunt notificați când îi blocați. După ce blochezi pe cineva, aprecierile și comentariile acestuia vor fi eliminate din fotografiile și videoclipurile tale.

Ce se întâmplă când deblochez pe cineva pe Instagram?

Puteți debloca pe cineva din aplicația Instagram din Setări sau din profilul său. Când deblochezi pe cineva de pe Instagram, acesta vă poate trimite mesaje și vă poate vedea profilul dacă este public. Utilizatorii Instagram blocați nu pot să vă vadă postările și poveștile, să vă trimită mesaje sau să vă urmărească.

Când deblochezi pe cineva pe Instagram, mesajele revin?

Blocarea cuiva pe Instagram șterge mesajele? Blocarea pe cineva pe Instagram nu șterge mesajele. Cu toate acestea, nu le veți putea vedea, deoarece Instagram le va ascunde. Odată ce deblocați persoana, mesajele vor apăreareapar.

Când blocați pe cineva, comentariile dvs. dispar?

Da! Aprecierile și comentariile dvs. vor dispărea toate din orice este asociat cu contul acelei persoane.

Ce se întâmplă când deblochezi pe cineva?

Dacă vă răzgândiți și decideți să deblocați pe cineva, lucrurile nu revin doar la normal. De exemplu, deblocarea cuiva nu va restabili aprecierile și comentariile care au fost eliminate. Mesajele pe care ți le-au trimis în timp ce au fost blocate nu vor fi încă livrate niciodată și nu vor începe automat să te urmărească din nou.

Poate cineva să vadă când îl blocați și deblocați pe Instagram?

Nu, persoana respectivă nu va primi o notificare care să spună că ați deblocat-o. Cu toate acestea, există modalități prin care ei ar putea ghici. de exemplu, dacă primesc o notificare că îi urmărești din nou, ar putea realiza că au fost blocați.

Cum văd lista mea de blocare Instagram?

Atingeți sau poza de profil din dreapta jos pentru a accesa profilul dvs. Atingeți în dreapta sus, apoi atingeți Setări. Atingeți Confidențialitate, apoi atingeți Conturi blocate.

Cum recuperez un comentariu pe Instagram?

Faceți clic pe butonul de anulare din partea dreaptă sus a ecranului Instagram imediat după ce ștergeți comentariul. Rețineți că această notificare pop-up pentru a anula comentariul șters de pe Instagram durează mai puțin de 5 secunde. Deci, aveți timp limitat pentru a recupera comentariul șters.

Blocarea cuiva elimină notificarea de like?

Dacă ați apreciat din greșeală o fotografie pe Instagram, apoi ați blocat utilizatorul imediat, like-ul va fi eliminat automat. Rețineți că, blocând o persoană pe Instagram, aceasta nu va ști dacă ți-a plăcut fotografia ei și cu siguranță nu va primi nicio notificare despre acțiunea ta.

Ce se întâmplă dacă blocați pe cineva după ce ați apreciat postarea?

Când blocați contul, like-ul dispare din imagine, notificarea dispare din Activitate, iar persoana pe care o urmăriți nu vă poate găsi contul în Căutare. Această soluție este răspunsul la rugăciunile tale pentru că nu numai că îți șterge greșeala, dar te șterge și de pe Instagram. Puf!

Ce se întâmplă când cineva te blochează pe Instagram și apoi te deblochează?

Blocarea pe cineva pe Instagram îi face să nu te urmărească, așa că atunci când deblochezi acea persoană, ea tot nu te va urmări.

Poate persoana care m-a blocat pe Instagram să-mi vadă în continuare profilul?

Da. Persoana blocată vă poate vedea profilul, dar nu orice postări, povești sau momente importante din profilul dvs. Poate vă întrebați cum. Ei bine, uneori prin rezultatele căutării și mai ales din comentariile anterioare, etichete sau mesaje de grup.

Cum adaugi pe cineva înapoi pe Instagram după ce l-ai blocat?

Atingeți în dreapta sus, apoi atingeți Setări. Atingeți Confidențialitate, apoi atingeți Conturi blocate. Din lista de conturi blocate, puteți, de asemenea, să deblocați pe cineva atingând Deblocați în dreapta numelui acestuia.

De ce dispar comentariile Instagram?

Așadar, iată rezumatul motivelor pentru care comentariile Instagram au dispărut sau arată că comentariile sunt limitate: nu urmărești persoana respectivă. Expeditorul a șters deja comentariul. Proprietarul a limitat comentariile pentru prietenii apropiați.

Ce se întâmplă cu fotografiile etichetate când blocați pe cineva pe Instagram?

Nu, persoana blocată nu a eliminat etichetele de pe fotografiile tale (dacă persoana blocată nu a eliminat etichetele înainte de a fi blocată). Tocmai a dispărut.

Cum pot restabili aprecierile și comentariile de pe Instagram după deblocarea pe cineva?

Da, după ce blochezi pe cineva, aprecierile și comentariile acestuia vor fi eliminate din fotografiile și videoclipurile tale.Deblocarea unei persoane nu va restabili aprecierile și comentariile anterioare. A fost de ajutor?

Poți vedea comentariile cuiva pe care ai blocat-o?

Odată ce blocați pe cineva, nu veți putea citi comentariile celuilalt, chiar dacă amândoi veți putea comenta postarea sau fotografia unui prieten comun. Asta pentru că după ce blocați Facebook vă ascunde profilul unul față de celălalt.

Ce se întâmplă când blochezi pe cineva pe Instagram, dar profilul tău este public?

Dacă sunteți un cont public, utilizatorul blocat poate vedea în continuare aprecierile și comentariile dvs. la postările altor utilizatori. În schimb, utilizatorul blocat nu va putea vedea niciunul dintre conținutul dvs. Acum poți fi sigur că nu vei vedea acest cont nicăieri în feedul tău.

Primiți mesajele cuiva după ce le deblocați?

Contactul va fi acum deblocat, iar telefonul dvs. va începe să primească din nou mesaje text, apeluri și Facetime de la ei.

windowsclub/ author of the article
Zainab is a self-motivated information technology professional, with a thorough knowledge of all facets pertaining to network infrastructure design, implementation, and administration.